Mogilska 43

ulica Mogilska 43
Grzegórzki, Kraków

Poproś o ofertę
Dziękujemy za przesłanie wiadomości.

W najbliższym czasie Doradca skontaktuje się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną w celu uzgodnienia szczegółów.

Prosimy uzupełnić e-mail lub numer kontaktowy oraz treść wiadomości.

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Mogilska 43, ulica Mogilska 43, Grzegórzki, Kraków

Opis

Mogilska Office to nowoczesny budynek biurowy klasy A położony na wschodnich obrzeżach centralnej części Krakowa, na terenie dzielnicy Grzegórzki. W okolicy znajdują się wydziały Urzędu Miasta i Rondo Mogilskie, które jest jednym z głównych węzłów komunikacyjnych miasta. Szybki dojazd do ścisłego centrum pozwala na pełne korzystanie z krakowskiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Biurowiec wyróżnia się nieoczywistą, zróżnicowaną bryłą ze znacznymi przeszkleniami i kaskadowymi, zielonymi tarasami. Oferuje inspirującą strefę coworkingową w wysokim standardzie z dostępem 24/7. Nowoczesny design, wielofunkcyjna i elastyczna przestrzeń oraz jasne i przestronne wnętrza, zapewniają komfortowe warunki pracy. Do Twojej dyspozycji biurka w strefie open space, prywatne gabinety, salki konferencyjne, budki telefoniczne, wiele ciekawie zaaranżowanych miejsc do spotkań i rozmów, wspólna kuchnia, strefa relaksu i recepcja. Wnętrza utrzymane w najnowszych trendach sprawiają, że praca staje się przyjemnością. Wszystkie pomieszczenia są funkcjonalnie umeblowane i profesjonalnie wyposażone. W budynku znajduje się kantyna, kawiarnia i parking podziemny. Lokalizacja umożliwia sprawne przemieszczanie się, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do dworca kolejowego Kraków Główny zajmuje ok. 5 minut, do lotniska im. Jana Pawła II w Balicach – nieco ponad 25 minut, do autostrady A4 – 15 minut.

Warunki najmu

  • Biurka
  • 1 osoba

    400 zł/mies.

  • 1 osoba

    900 zł/mies.

  • Przykładowe dostępne biura
  • 3 osoby

    3,600 zł/mies.

  • 6 osób

    7,200 zł/mies.

  • 14 osób

    16,800 zł/mies.

  • 20 osób

    24,000 zł/mies.

  • 48 osób

    57,600 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 3 osoby

    50 zł/godz.

  • 4 osoby

    65 zł/godz.

  • 12 osób

    120 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjna
  • Klimatyzacja
  • Meble biurowe
  • Łącze światłowodowe
  • Wi-fi
  • Sale konferencyjne
  • Kontrola dostępu do biura
  • Kawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjna
  • Strefa relaksu
  • Parking
  • Parking podziemny
  • Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątający

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.