Zamoyskiego 24

Zamoyskiego 24
Podgórze, Kraków

Poproś o ofertę
Dziękujemy za przesłanie wiadomości.

W najbliższym czasie Doradca skontaktuje się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną w celu uzgodnienia szczegółów.

Prosimy uzupełnić e-mail lub numer kontaktowy oraz treść wiadomości.

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Zamoyskiego 24, Zamoyskiego 24, Podgórze, Kraków

Opis

Budynek przy Zamoyskiego 24 to wyremontowana i nadbudowana zabytkowa kamienica przystosowana do pełnienia funkcji biurowej. Usytuowana jest na południe od Starego Miasta, na terenie dzielnicy Podgórze, blisko Parku Bednarskiego i w niedużej odległości od historycznego Kazimierza i bulwarów nad Wisłą. Szybki dojazd do ścisłego centrum pozwala na pełne korzystanie z krakowskiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Kamienica oferuje atrakcyjną strefę coworkingową w wysokim standardzie z dostępem 24/7. Na powierzchni 1 200 m2 znajduje się 160 stanowisk pracy, 14 biur serwisowanych, sale konferencyjne, antresola, strefa relaksu i wspólna kuchnia. Nowoczesne wnętrza w industrialnym stylu zapewniają komfortowe warunki pracy. Wszystkie pomieszczenia są funkcjonalnie umeblowane i profesjonalnie wyposażone. W kamienicy znajduje się restauracja, a po sąsiedzku jest wielopoziomowy budynek, który pełni funkcję parkingu. Lokalizacja umożliwia sprawny dojazd do innych części miasta, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe oraz rozbudowana sieć dróg. Dojazd samochodem do dworca kolejowego Kraków Główny zajmuje ok. 12 minut.

Operator

Operatorem biura Zamoyskiego 24 jest Cluster.
Kliknij tutaj i zobacz wszystkie biura należące do Cluster w całej Polsce.

Warunki najmu

  • Biurka
  • 1 osoba

    650 zł/mies.

  • 1 osoba

    750 zł/mies.

  • Przykładowe dostępne biura
  • 6 osób

    8,400 zł/mies.

  • 8 osób

    10,400 zł/mies.

  • 10 osób

    13,000 zł/mies.

  • 11 osób

    15,400 zł/mies.

  • 12 osób

    16,800 zł/mies.

  • 15 osób

    23,400 zł/mies.

  • 15 osób

    19,500 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 4 osoby

    50 zł/godz.

  • 5 osób

    50 zł/godz.

  • 20 osób

    100 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjna
  • Klimatyzacja
  • Meble biurowe
  • Łącze światłowodowe
  • Wi-fi
  • Sale konferencyjne
  • Kontrola dostępu do biura
  • Restauracja w budynku
  • Kawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjna
  • Strefa relaksu
  • Parking rowerowy
  • Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątający

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.