Al. Pokoju 1A

Pokoju 1A
Śródmieście, Kraków

Poproś o ofertę
Dziękujemy za przesłanie wiadomości.

W najbliższym czasie Doradca skontaktuje się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną w celu uzgodnienia szczegółów.

Prosimy uzupełnić e-mail lub numer kontaktowy oraz treść wiadomości.

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Opis

Aleja Pokoju 1a to nowoczesny budynek biurowo położony na wschód od Starego Miasta, na terenie dzielnicy Grzegórzki, w sąsiedztwie wieżowca K1 - najwyższego budynku Krakowa zwanego Błękitkiem. W okolicy znajduje się Galeria Kazimierz, Bulwary nad Wisłą, Szpital Uniwersytecki i Ogród Botaniczny Uniwersytetu Jagiellońskiego. Usytuowanie w centrum pozwala na pełne korzystanie z krakowskiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Budynek oferuje atrakcyjne powierzchnie biurowe, w tym strefę coworkingową w wysokim standardzie z dostępem 24/7. Nowoczesny design, wielofunkcyjna i elastyczna przestrzeń oraz jasne i przestronne wnętrza, zapewniają komfortowe warunki pracy. Do Twojej dyspozycji biurka, prywatne gabinety, sale konferencyjne, strefa relaksu, wspólna kuchnia i recepcja. Wszystkie pomieszczenia są funkcjonalnie umeblowane i profesjonalnie wyposażone. W biurowcu znajdują się lokale handlowo – usługowe i podziemne miejsca parkingowe wraz z infrastrukturą dla rowerzystów. Lokalizacja umożliwia sprawne przemieszczanie się, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz rozbudowana sieć dróg. Dojazd samochodem do dworca kolejowego Kraków Główny zajmuje ok. 10 minut.

Operator

Operatorem biura Al. Pokoju 1 A jest BiznesLab.
Kliknij tutaj i zobacz wszystkie biura należące do BiznesLab w całej Polsce.

Warunki najmu

  • Biurka
  • 1 osoba

    499 zł/mies.

  • 1 osoba

    799 zł/mies.

  • Przykładowe dostępne biura
  • 4 osoby

    2,500 zł/mies.

  • 7 osób

    4,000 zł/mies.

  • 9 osób

    5,500 zł/mies.

  • 13 osób

    7,500 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 4 osoby

    29 zł/godz.

  • 14 osób

    39 zł/godz.

  • 50 osób

    49 zł/godz.

  • 300 osób

    199 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjna
  • Klimatyzacja
  • Meble biurowe
  • Łącze światłowodowe
  • Wi-fi
  • Sale konferencyjne
  • Kawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjna
  • Strefa relaksu
  • Parking
  • Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątający

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.