Horizon Plaza to nowoczesny biurowiec o charakterystycznej, falującej, szklanej byle, położony w biznesowej części warszawskiego Mokotowa. Jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych budynków w okolicy i oferuje komfortowe warunki pracy. Na najemców czekają jasne i estetyczne, profesjonalne umeblowane i wyposażone gabinety biurowe oraz przestrzenie coworkingowe z dostępem 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Istnieje możliwość aranżacji powierzchni według potrzeb klienta. Znaczne przeszklenia zapewniają optymalny dostęp naturalnego światła dziennego a otwierane okna – dostęp do świeżego powietrza. Ponadto do dyspozycji recepcja, sale konferencyjne, kuchnia oraz podziemne miejsca parkingowe i infrastruktura dla rowerzystów. Lokalizacja umożliwia dogodne połączenia komunikacyjne z wszystkimi dzielnicami stolicy. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz zajezdnia tramwajowa. Zaledwie kilka przystanków autobusowych dzieli budynek od stacji I linii metra Wilanowska. W niedużej odległości od biurowca znajduje się Lotnisko Chopina w Warszawie oraz węzeł drogowy na trasie szybkiego ruchu S79. W okolicy m.in. biurowce, instytucje finansowe, przychodnie medyczne oraz Galeria Mokotów.
Operatorem biura Domaniewska 39A jest InOffice.
Kliknij tutaj i zobacz wszystkie biura należące do InOffice w całej Polsce.
1,980 zł/mies.
3,300 zł/mies.
4,600 zł/mies.
Większa liczba osób? Wyślij wiadomość
30 zł/godz.
80 zł/godz.
100 zł/godz.
Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).
Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.
Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.