Intraco

Stawki 2
Śródmieście, Warszawa

Poproś o ofertę
Dziękujemy za przesłanie wiadomości.

W najbliższym czasie Doradca skontaktuje się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną w celu uzgodnienia szczegółów.

Prosimy uzupełnić e-mail lub numer kontaktowy oraz treść wiadomości.

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Intraco, Stawki 2, Śródmieście, Warszawa

Opis

Intraco to jeden z najwyższych i najbardziej rozpoznawalnych budynków w Warszawie. Posiada 39 kondygnacji i lustrzaną elewację. Położony jest w północnej części Śródmieścia, sąsiaduje z hotelem, parkiem, stadionem Polonii Warszawa oraz z wieloma sklepami, restauracjami i punktami usługowymi. W niedużej odległości od biurowca znajduje się centrum handlowe Westfield Arkadia, zabytkowe Stare Miasto i jedna z głównych arterii stolicy - Wisłostrada. Wieżowiec został odnowiony i oferuje atrakcyjne powierzchnie biurowe w wysokim standardzie, w tym przyjazną i komfortową strefę coworkingową. Do Twojej dyspozycji pokoje biurowe, open space, salki konferencyjne, aneks kuchenny oraz recepcja. Wszystkie pomieszczenia są profesjonalnie wyposażone i funkcjonalnie umeblowane z dbałością o zachowanie prywatności użytkowników. Cenną usługą jest możliwość korzystania z sieci biur w różnych miastach Polski, co pozwala na łatwą zmianę lokalizacji. Dodatkowym udogodnieniem są znajdujące się w budynku lokale handlowo - usługowe, m.in. restauracje, bar, kiosk, poczta, fryzjer, salon odnowy biologicznej i kwiaciarnia. Miejsca parkingowe zapewnia garaż podziemny. Usytuowanie biurowca gwarantuje doskonałe połączenia komunikacyjne z całym miastem, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe, stacja I linii metra Dworzec Gdański oraz stacja kolejowa Warszawa Gdańska. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego, Złotych Tarasów oraz Pałacu Kultury i Nauki zajmuje nieco ponad 10 minut.

Warunki najmu

  • Biurka
  • 1 osoba

    1,200 zł/mies.

  • 1 osoba

    750 zł/mies.

  • Przykładowe dostępne biura
  • 4 osoby

    3,000 zł/mies.

  • 5 osób

    3,750 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 4 osoby

    50 zł/godz.

  • 12 osób

    50 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjna
  • Klimatyzacja
  • Meble biurowe
  • Łącze światłowodowe
  • Wi-fi
  • Sale konferencyjne
  • Otwierane/uchylne okna
  • Kontrola dostępu do biura
  • Restauracja w budynku
  • Kawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjna
  • Strefa relaksu
  • Parking
  • Parking rowerowy
  • Stacja rowerów miejskich
  • Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątający
  • Metro (<10 min)

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.