Vipol Plaza

Młynarska 48
Wola, Warszawa

Poproś o ofertę
Dziękujemy za przesłanie wiadomości.

W najbliższym czasie Doradca skontaktuje się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną w celu uzgodnienia szczegółów.

Prosimy uzupełnić e-mail lub numer kontaktowy oraz treść wiadomości.

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Vipol Plaza, Młynarska 48, Wola, Warszawa

Opis

Vipol Plaza to nowoczesny i kameralny budynek biurowy zlokalizowany na Woli, na północny zachód od biznesowego centrum stolicy, w niedużej odległości od Cmentarza Powązkowskiego i centrum handlowego Klif. Atutami biurowca jest całodobowa ochrona i kontrola dostępu oraz naziemne i podziemne miejsca parkingowe. Budynek oferuje wygodne miejsca pracy o wysokim standardzie dostępne 24/7. Jasne wnętrza są profesjonalnie wyposażone i umeblowane, a na ścianach znajdują się liczne grafiki i napisy, które stwarzają przyjazny klimat i motywują do działania. Do Twojej dyspozycji m.in. prywatne biura, przestrzeń współdzielona, sale konferencyjne, obsługa recepcyjna, miejsca do prowadzenia rozmów i spotkań, pokój relaksu, kuchnia. Znajdziesz tu biuro dopasowane do Twoich potrzeb. Nie musisz martwić się o sprzątanie, ani o przyziemne obowiązki związane z utrzymaniem biura. Możesz wyłącznie skupić się na pracy w spokojnej atmosferze. Jeśli nie jesteś pewien czy takie rozwiązanie sprosta Twoim potrzebom i oczekiwaniom, możesz skorzystać z bezpłatnego dnia testowego. Lokalizacja biurowca umożliwia sprawne poruszanie się po mieście, zarówno komunikacją miejską, jak i własnym środkiem transportu. Bezpośrednio przed budynkiem znajdują się przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do Dworca Centralnego zajmuje ok. 12 minut.

Warunki najmu

  • Biurka
  • 1 osoba

    480 zł/mies.

  • 1 osoba

    690 zł/mies.

  • Przykładowe dostępne biura
  • 1 osoba

    2,500 zł/mies.

  • 2 osoby

    2,900 zł/mies.

  • 3 osoby

    3,800 zł/mies.

  • 4 osoby

    5,100 zł/mies.

  • 5 osób

    6,200 zł/mies.

  • 6 osób

    7,600 zł/mies.

  • 10 osób

    14,050 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 4 osoby

    45 zł/godz.

  • 9 osób

    55 zł/godz.

  • 10 osób

    89 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjna
  • Klimatyzacja
  • Meble biurowe
  • Łącze światłowodowe
  • Wi-fi
  • Sale konferencyjne
  • Otwierane/uchylne okna
  • Kontrola dostępu do biura
  • Restauracja w budynku
  • Kawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjna
  • Strefa relaksu
  • Parking
  • Parking podziemny
  • Parking rowerowy
  • Taras
  • Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątający

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.