Aloha

Janosika 17
Szczecin

Poproś o ofertę

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Aloha, Janosika 17, Szczecin
Aloha, Janosika 17, Szczecin
Aloha, Janosika 17, Szczecin
Aloha, Janosika 17, Szczecin
Aloha, Janosika 17, Szczecin
Aloha, Janosika 17, Szczecin
Aloha, Janosika 17, Szczecin
Aloha, Janosika 17, Szczecin
Aloha, Janosika 17, Szczecin
Aloha, Janosika 17, Szczecin
Aloha, Janosika 17, Szczecin
Aloha, Janosika 17, Szczecin
Aloha, Janosika 17, Szczecin

Opis

Aloha to nowoczesny budynek biurowy usytuowany w centrum miasta, a dokładniej - w północnej części Śródmieścia. W okolicy znajduje się Uniwersytet Szczeciński, Urząd Miasta, rozległy teren parkowy i kompleks sportowy z halą i basenem. Biurowiec wyróżnia się charakterystyczną bryłą w ceglanym kolorze i znacznymi przeszkleniami. Oferuje atrakcyjne powierzchnie biurowe typu open space i inspirującą strefę coworkingową klasy A z dostępem 24/7. Nowoczesny design, wielofunkcyjna i elastyczna przestrzeń oraz jasne i przestronne wnętrza, zapewniają komfortowe warunki pracy. Do Twojej dyspozycji biurka dedykowane, prywatne gabinety, salki konferencyjne, strefa relaksu, wspólna kuchnia i recepcja. Loftowe wnętrza utrzymane w najnowszych trendach sprawiają, że praca staje się przyjemnością. Wszystkie pomieszczenia są funkcjonalnie umeblowane i profesjonalnie wyposażone. W ramach udogodnień dla społeczności otrzymujesz dostęp do szkoleń i wydarzeń. Budynek posiada taras, lokale handlowo – usługowe, podziemne miejsca parkingowe oraz udogodnienia dla rowerzystów. Szybki dojazd do ścisłego centrum pozwala na pełne korzystanie ze szczecińskiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawne przemieszczanie się, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do głównego dworca kolejowego zajmuje ok. 8 minut, do Portu Lotniczego Szczecin Goleniów – niecałe 40 minut.

Warunki najmu

  • Biurka
  • 1 osoba

    400 zł/mies.

  • 1 osoba

    600 zł/mies.

  • Przykładowe dostępne biura
  • 2 osoby

    1,900 zł/mies.

  • 3 osoby

    2,250 zł/mies.

  • 4 osoby

    2,850 zł/mies.

  • 5 osób

    3,050 zł/mies.

  • 6 osób

    3,250 zł/mies.

  • 10 osób

    5,500 zł/mies.

  • 12 osób

    7,200 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 2 osoby

    0 zł/godz.

  • 3 osoby

    0 zł/godz.

  • 6 osób

    15 zł/godz.

  • 20 osób

    30 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjnaObsługa recepcyjna
  • KlimatyzacjaKlimatyzacja
  • Meble biuroweMeble biurowe
  • Łącze światłowodoweŁącze światłowodowe
  • Wi-fiWi-fi
  • Sale konferencyjneSale konferencyjne
  • Kontrola dostępu do biuraKontrola dostępu do biura
  • Kawa/Herbata i napojeKawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchniaWspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjnaDrukarka wielofunkcyjna
  • Strefa relaksuStrefa relaksu
  • ParkingParking
  • Parking podziemnyParking podziemny
  • Parking rowerowyParking rowerowy
  • TarasTaras
  • Wydarzenia networkingoweWydarzenia networkingowe
  • Dostęp 24/7Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątającySerwis sprzątający

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.