Aloha

Janosika 17
Szczecin

Poproś o ofertę
Dziękujemy za przesłanie wiadomości.

W najbliższym czasie Doradca skontaktuje się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną w celu uzgodnienia szczegółów.

Prosimy uzupełnić e-mail lub numer kontaktowy oraz treść wiadomości.

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Aloha, Janosika 17, Szczecin

Opis

Aloha to nowoczesny budynek biurowy usytuowany w centrum miasta, a dokładniej - w północnej części Śródmieścia. W okolicy znajduje się Uniwersytet Szczeciński, Urząd Miasta, rozległy teren parkowy i kompleks sportowy z halą i basenem. Biurowiec wyróżnia się charakterystyczną bryłą w ceglanym kolorze i znacznymi przeszkleniami. Oferuje atrakcyjne powierzchnie biurowe typu open space i inspirującą strefę coworkingową klasy A z dostępem 24/7. Nowoczesny design, wielofunkcyjna i elastyczna przestrzeń oraz jasne i przestronne wnętrza, zapewniają komfortowe warunki pracy. Do Twojej dyspozycji biurka dedykowane, prywatne gabinety, salki konferencyjne, strefa relaksu, wspólna kuchnia i recepcja. Loftowe wnętrza utrzymane w najnowszych trendach sprawiają, że praca staje się przyjemnością. Wszystkie pomieszczenia są funkcjonalnie umeblowane i profesjonalnie wyposażone. W ramach udogodnień dla społeczności otrzymujesz dostęp do szkoleń i wydarzeń. Budynek posiada taras, lokale handlowo – usługowe, podziemne miejsca parkingowe oraz udogodnienia dla rowerzystów. Szybki dojazd do ścisłego centrum pozwala na pełne korzystanie ze szczecińskiej oferty handlowo – usługowej, gastronomicznej, kulturalnej i hotelowej. Lokalizacja umożliwia sprawne przemieszczanie się, zarówno transportem publicznym, jak i prywatnym. W pobliżu przystanki autobusowe i tramwajowe. Dojazd samochodem do głównego dworca kolejowego zajmuje ok. 8 minut, do Portu Lotniczego Szczecin Goleniów – niecałe 40 minut.

Warunki najmu

  • Biurka
  • 1 osoba

    400 zł/mies.

  • 1 osoba

    600 zł/mies.

  • Przykładowe dostępne biura
  • 2 osoby

    1,900 zł/mies.

  • 3 osoby

    2,250 zł/mies.

  • 4 osoby

    2,850 zł/mies.

  • 5 osób

    3,050 zł/mies.

  • 6 osób

    3,250 zł/mies.

  • 10 osób

    5,500 zł/mies.

  • 12 osób

    7,200 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 2 osoby

    0 zł/godz.

  • 3 osoby

    0 zł/godz.

  • 6 osób

    15 zł/godz.

  • 20 osób

    30 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjna
  • Klimatyzacja
  • Meble biurowe
  • Łącze światłowodowe
  • Wi-fi
  • Sale konferencyjne
  • Kontrola dostępu do biura
  • Kawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjna
  • Strefa relaksu
  • Parking
  • Parking podziemny
  • Parking rowerowy
  • Taras
  • Wydarzenia networkingowe
  • Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątający

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.