Atrium Centrum

Jana Pawła II 27
Śródmieście, Warszawa

Poproś o ofertę

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Atrium Centrum, Jana Pawła II 27, Śródmieście, Warszawa
Atrium Centrum, Jana Pawła II 27, Śródmieście, Warszawa
Atrium Centrum, Jana Pawła II 27, Śródmieście, Warszawa
Atrium Centrum, Jana Pawła II 27, Śródmieście, Warszawa
Atrium Centrum, Jana Pawła II 27, Śródmieście, Warszawa
Atrium Centrum, Jana Pawła II 27, Śródmieście, Warszawa
Atrium Centrum, Jana Pawła II 27, Śródmieście, Warszawa
Atrium Centrum, Jana Pawła II 27, Śródmieście, Warszawa

Opis

Wysokiej klasy biurowiec Atrium Centrum oferuje komfortowe miejsca pracy w prestiżowej lokalizacji. Znajduje się w biznesowym centrum stolicy, na granicy dzielnic Śródmieście i Wola, w otoczeniu licznych biurowców, hoteli, restauracji i sklepów. W niedużej odległości od budynku znajduje się Dworzec Centralny, CH Złote Tarasy oraz Pałac Kultury i Nauki, zaś po drugiej strony ulicy - Hala Mirowska. Oryginalna elewacja budynku gwarantuje wysoką rozpoznawalność. Do dyspozycji najemców umeblowana i wyposażona przestrzeń coworkingowa oraz wydzielone gabinety, ponadto sale konferencyjne, recepcja, dostęp do urządzeń biurowych i aneksu kuchennego, obsługa asystencka. Budynek posiada podziemne miejsca parkingowe. W przeszklonym holu znajduje się centrum handlowo – usługowe, w tym restauracje, kawiarnie, sklepy oraz placówki medyczne. Lokalizacja zapewnia doskonałe połączenia komunikacyjne z całym miastem. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja II linii metra Rondo ONZ. Położenie w centrum ułatwia korzystanie z wszelkich atrakcji i udogodnień oraz szerokiej oferty artystyczno – kulturalnej miasta.

Operator

Gold Place

Operatorem biura Aleja Jana Pawła II 27 jest Gold Place.
Kliknij tutaj i zobacz wszystkie biura należące do Gold Place w całej Polsce.

Warunki najmu

  • Biurka
  • 1 osoba

    550 zł/mies.

  • 1 osoba

    750 zł/mies.

  • Przykładowe dostępne biura
  • 4 osoby

    3,490 zł/mies.

  • 7 osób

    4,950 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 4 osoby

    60 zł/godz.

  • 10 osób

    90 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjnaObsługa recepcyjna
  • KlimatyzacjaKlimatyzacja
  • Meble biuroweMeble biurowe
  • Łącze światłowodoweŁącze światłowodowe
  • Wi-fiWi-fi
  • Sale konferencyjneSale konferencyjne
  • Sprzęt do telekonferencjiSprzęt do telekonferencji
  • Kontrola dostępu do biuraKontrola dostępu do biura
  • Restauracja w budynkuRestauracja w budynku
  • Kawa/Herbata i napojeKawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchniaWspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjnaDrukarka wielofunkcyjna
  • Strefa relaksuStrefa relaksu
  • Parking podziemnyParking podziemny
  • Parking rowerowyParking rowerowy
  • Stacja rowerów miejskichStacja rowerów miejskich
  • Dostęp 24/7Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątającySerwis sprzątający
  • Metro (<10 min)Metro (<10 min)

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.