Atrium Centrum

Jana Pawła II 27
Śródmieście, Warszawa

Poproś o ofertę
Dziękujemy za przesłanie wiadomości.

W najbliższym czasie Doradca skontaktuje się z Tobą drogą mailową lub telefoniczną w celu uzgodnienia szczegółów.

Prosimy uzupełnić e-mail lub numer kontaktowy oraz treść wiadomości.

Informacja o polityce bezpieczeństwa danych osobowych na stronie officehero.pl. Zobacz

lub zadzwoń729 086 981

Atrium Centrum, Jana Pawła II 27, Śródmieście, Warszawa

Opis

Wysokiej klasy biurowiec Atrium Centrum oferuje komfortowe miejsca pracy w prestiżowej lokalizacji. Znajduje się w biznesowym centrum stolicy, na granicy dzielnic Śródmieście i Wola, w otoczeniu licznych biurowców, hoteli, restauracji i sklepów. W niedużej odległości od budynku znajduje się Dworzec Centralny, CH Złote Tarasy oraz Pałac Kultury i Nauki, zaś po drugiej strony ulicy - Hala Mirowska. Oryginalna elewacja budynku gwarantuje wysoką rozpoznawalność. Do dyspozycji najemców umeblowana i wyposażona przestrzeń coworkingowa oraz wydzielone gabinety, ponadto sale konferencyjne, recepcja, dostęp do urządzeń biurowych i aneksu kuchennego, obsługa asystencka. Budynek posiada podziemne miejsca parkingowe. W przeszklonym holu znajduje się centrum handlowo – usługowe, w tym restauracje, kawiarnie, sklepy oraz placówki medyczne. Lokalizacja zapewnia doskonałe połączenia komunikacyjne z całym miastem. W pobliżu liczne przystanki autobusowe i tramwajowe oraz stacja II linii metra Rondo ONZ. Położenie w centrum ułatwia korzystanie z wszelkich atrakcji i udogodnień oraz szerokiej oferty artystyczno – kulturalnej miasta.

Operator

Operatorem biura Aleja Jana Pawła II 27 jest Gold Place.
Kliknij tutaj i zobacz wszystkie biura należące do Gold Place w całej Polsce.

Warunki najmu

  • Biurka
  • 1 osoba

    550 zł/mies.

  • 1 osoba

    750 zł/mies.

  • Przykładowe dostępne biura
  • 4 osoby

    3,490 zł/mies.

  • 7 osób

    4,950 zł/mies.

  • Większa liczba osób? Wyślij wiadomość

  • Salki konferencyjne
  • 4 osoby

    60 zł/godz.

  • 10 osób

    90 zł/godz.

Udogodnienia

  • Obsługa recepcyjna
  • Klimatyzacja
  • Meble biurowe
  • Łącze światłowodowe
  • Wi-fi
  • Sale konferencyjne
  • Sprzęt do telekonferencji
  • Kontrola dostępu do biura
  • Restauracja w budynku
  • Kawa/Herbata i napoje
  • Wspólna kuchnia
  • Drukarka wielofunkcyjna
  • Strefa relaksu
  • Parking podziemny
  • Parking rowerowy
  • Stacja rowerów miejskich
  • Dostęp 24/7
  • Serwis sprzątający
  • Metro (<10 min)

Lokalizacja

Niniejsze warunki mają charakter informacyjny oraz nie stanowią oferty zawarcia jakiejkolwiek umowy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks Cywilny (Dz.U. z 1964 roku, nr 16, poz. 93 z późniejszymi zmianami).

Informujemy, że na swojej stronie www stosujemy pliki cookies (tzw. ciasteczka), aby zwiększyć komfort korzystania z naszych usług i zoptymalizować naszą witrynę.

Kliknij Polityka prywatności, aby dowiedzieć się jakie dane gromadzimy.